Bebbles

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Lisbeth Sjöstrand - 15 februari 2010 14:02

Stiger upp tidigt som vanligt, väckt av min "underbara" värk

Sätter på kaffe och ska sen ta och öppna datan!

Inget händer bara svart ruta, totalt död!

Alla min mail, de sista bilderna och annat lite av varje, ups ja var ska jag nu få tag i detta?

Hoppet står till min bror, så vi får se hur det går..............

ALLA BILDER är för mig guld värda och att förlora en del av desssa jag ej har tagit Back.up på gör mig ledsen

 

Nu har jag i allafall fått en ny data, för utan den kan man ju inte leva numera

 

Hoppas bara på att detta nu inte också är ett måndags exemplar som förra

och ingen hjälp fick man av SIBA fast den strejkade och inte fungerade alls som den skulle redan från början

Så på Siba handlar vi inte mer, aldrig någonting!

 

Ovido - Quiz & Flashcards